Obec Sruby pod lesnatou strání, od severu k jihu

Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvodní stránka > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 14:00 - 17:00
    středa 8:00 - 11:00
  2. Telefonické podání: pevná linka - 465 486 153
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu ou.sruby@unet.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Sruby, Sruby 28, 565 44 Sruby

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí 14:00 - 17:00
středa 8:00 - 11:00

Telefonické podání: pevná linka - 465 486 153
Poštou na adresu Obecní úřad Sruby, Sruby 28, 565 44 Sruby
Elektronicky na e-mail: ou.sruby@unet.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: fxwa3qh
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

100,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

2,50 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

15,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Výroční zpráva o poskytování informací

  • nejsou vloženy žádné dokumenty

Informační SMS

Prodej stavebních pozemků ve Srubech

V obci Sruby jsme zadali vypracování projektové dokumentace va výstavbu šesti nových stavebních parcel. V současné době nemáme na prodej žádnou stavební parcelu. 

Popelnice 2016

Od 10. 1.  do 21. 3. 2017 bude svozovým dnem úterý
(2., 4., 6., 8., 10. a 12. týden)

Od 3. 4. do 25. 9. 2017
bude svozovým dnem pondělí
(14., 15., 17., 19., 21., 23., 25., 27., 29., 31., 33., 35., 37. a 39. týden)

Od 3. 10. do 26. 12. 2017 bude svozovým dnem opět úterý
(40., 42., 44., 46., 48., 50. a 52. týden)

Mobilní svoz nebezpečných odpadů proběhne
v  úterý   9.5. 2017 a         ve čtvrtek 5.10. 2017

Poplatek 300,-Kč za osobu a rok je splatný do 31. 3. 2017

OBECNÍ KNIHOVNA

PROVOZNÍ DOBA
Pondělí: 16:00-17:30
Čtvrtek: 16:00-17:30