Kalendar akci Obec - Sokol

Mikroregion

Turistické rozcestí Nekoř

Typ

Turistické rozcestí leží přímo na návsi obce. Procházejí tudy tyto turisticky značené trasy: červená SV směrem - Studený, Vlčkovice, Adam a dále buď Mladkov nebo České Petrovice, Čihák, Hanička …

Turistické rozcestí Studenský dolní les

Typ

Turistické rozcestí leží na okraji lesa pod kopcem Studený. Procházejí tudy tyto turisticky značené trasy: červená V směrem - Studený, Vlčkovice, Adam a dále buď Mladkov nebo České Petrovice, Čihák,…

Turistické rozcestí Studenský les, horní

Typ

Turistické rozcestí leží v lesích pod kopcem Studený. Procházejí tudy tyto turisticky značené trasy: červená SV směrem - Studený, Vlčkovice, Adam a dále buď Mladkov nebo České Petrovice, Čihák,…

Turistické rozcestí Adam

Typ

Turistické rozcestí leží na u odbočky ke Kašparově chatě na Adamu ze silnice mezi Mladkovem a Českými Petrovicemi. Procházejí tudy tyto turisticky značené trasy: červená SZ směrem - České Petrovice…

Turistická známka č. 2028 - Rozhledna Val, Dolní Hedeč

Typ

Rozhledna se nachází na vrchu Val, jihovýchodně od města Králíky. Je to kovová telekomunikační věž opatřená vyhlídkovou plošinou ve výšce 22 metrů. Rozhledna je celoročně volně přístupná.http://www…

Turistická známka č. 2013 - Klášterec nad Orlicí

Typ

Klášterec nad Orlicí, původním názvem Orlitz, patří mezi nejstarší obce Východních Čech. Nejpozoruhodnější stavbou je Kostel Nejsvětější Trojice, který vznikl při klášteře křižovníků s červeným…

Česká Třebová – vzpomínky na mládí

Typ

Dnes má Česká Třebová asi 16 000 obyvatel, což není o mnoho víc než v době, kdy jsem zde studoval „Dopravku“ SPŠŽ, což už také není pravda. Změny se dotkly i jí. Střed města je památková zóna. V…

Jablonné nad Orlicí - náměstí 5. května

Ústí nad Orlicí

Co je malé, to je hezké. Beze zbytku to platí o náměstí 5. května v Jablonném nad Orlicí, náměstíčko je spíš větším rynkem, ačkoliv osada v údolí Tiché Orlice je připomínaná již koncem 11. století,…

Na vlakovém nádraží v České Třebové

Typ

Už jste navštívili vlakové nádraží v České Třebové, ve městě, které je důležitou železniční křižovatkou v ČR ? Chcete li vidět neobvyklou fontánu s globusem, navštivte Českou Třebovou. Vlakové…

V Dole – pokračování bledulových závějí

Typ

Krajinný a morfologický celek Zábřežské vrchoviny je relativně opomíjenou (turisticky) oblastí, zejména návštěvníky z odlehlejších míst. Místní přece jen do některých koutů rádi zavítají. Samozřejmě…